onsdag 11 augusti 2010

Vila dig till ditt livs drömform...

Hmm.. jag har vilat ett tag nu.. och det verkar inte fungera..Kanske jag tolkat det fel..ellerhur!
Jag hade som mål att näst intill ha magrutor den dan jag gifte mig..Nu är jag lycklig och gift..Men har inga magrutor! Veckorma innan bröllopet levde jag i total kaos och bröllopshysteri, men nu.. nu jäklar! Min vision om att ha lite antydan till magrutor lever nog sig kvar ett tag till.. tills jag inser att det nästintill är omöjligt.. om man gillar god husmanskost och kladdkaka! Men starkare ska jag bli, sanbbare oxå för den delen..Jag har nämligen bestämt mig för att springa Göteborgsvarvet..I vår.. Nästan nio månader dit! Det fixar jag! I måndes blev det nystart med intervallträning.. oh my good..vilken träningsvärk jag har haft!! Men de e så himla gött!! I morron bitti har jag tänkt ge mig ut på en löparrunda om bara huvudvärken ger med sig!!
Vi ses! Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar