lördag 14 augusti 2010

Igår intervall... men idag då?

Ja, igår var jag på intervallträning med mig själv.. det såg säkert hur fånigt ut som helst.. men det är ju så jäkla skönt! Något som är mindre kul är att man inte har någon att tävla med när man springer sina ruscher, kutar i trappan osv.. Men jag tyckte ändå att det gick bra! Idag har jag världens träningsvärk, så tillräckligt hårt tränade jag nog..eller är jag bara otränad efter tre veckors uppehåll..

Nu är det som så att jag blivit sådär himla träningssugen.. sådär så att man bara vill göra något varje dag.. Men när träningsvärken är som värst så vet jag inte riktigt vad jag ska träna. Om jag tränar intervall idag igen så kommer jag bara orka hälften, promenad känns för tradigt.. nån som har en ide? Dessutom har jag gått o fått lite halsont.. så en promenad är kanske utmärkt just idag!

Malin som brukar träna oss brudar på strandängen skulle hålla i intervall idag...med sin duktiga dotter! Jag skulle vilja vara med men...(detdär mennet).. Tyra skulle på kalas på Andys lekland och jag drog lotten på att följa med henne.. Det var faktiskt lite skönt det me.. Vara själv lite med loppan, prata om skolan, kompisar och annat..på vägen in.. Väl där hade alla barnen väldigt mycket spring i benen och jag kunde passa på att prata med lite föräldrar från Tyras klass.

Malin..jag hoppas Hanna följer med fler gånger så hon kan få vara med och utmana oss gamla tanter!! Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar