måndag 17 maj 2010

Boxning, promenader.. o sen då?

Eftersom min o Anetts start på detta året inefattades av lååånga tempo-promenader och boxnning, börjar vi nu smått inse att annan träning måste ta form..Har jag rätt Anette?? Boxningen körde vi 2 dagar i veckan och promenader så ofta vi bara kunde.. På Söndag är sista boxpasset för denna terminen..SÅÅ TRADIGT! Men detta gör ju att vi bara måste träna något annat.. så att vi inte bara släpper det nu.. Intervallträningen kommer jag att fortsätta med så länge Malin bara vill vara tränare åt oss.. Och sen då?? Vad händer nu!! Vi får väl slipa lite på hur vi ska träna vidare..

Dagens träning för min del var väl inte superhurtig. J skulle träna fotboll och jobba natt.. Jag nattade kidsen.. och fick köra lite hemmaträning..
Biseps, triceps, axlar, rygg, bröst o mage- med hantlar.. 3 kilo väger dom bara.. men det räcker för mina klena armar.. om man kör tillräckligt många repetitioner + 100 situps av olika varianter.. tja, det var min träning idag! Lagom.. vilket bra ord igentligen!!
Kämpa på därute! Vi ses.. Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar