söndag 16 maj 2010

Dagens träning..

Japp..då var det dags igen.. Idag ville jag bara krypa ner i soffan under en filt..jag frös och var trött.. Barnen och gubben var i simhallen... Jag kunde välja att slappa i soffan, men neeej.. Det var ju en nystart igår! På med löparskorna! Jag sprang en runda på ca 5km.. avslutade rundan med 20 utfall, 20 upphopp, 20 utfall, joggade en bit och sen körde jag 20 sidoutfall... Så fruktansvärt jobbigt.. Provade sitta vägg.. det gick sådär..Jag var alldeles för trött i benen.. Körde 100 situps istället! Nu på senkvällen tog jag en promenad i rask takt..1 timme.. Detta var nog lite överkurs.. Men så jäkla skönt när man känner sig pigg i kroppen igen!
Anette.. nu vill jag höra hur det gick på intervallträningen i Stockholm.... Hoppas vi kan ses i veckan! Kom igen nu då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar