tisdag 1 juni 2010

Juniutmaningen - Anette

Idag är det juni.
Även om det känns som oktober.
I väntan på nästa sommar kommer jag, Lisa och Malin roa oss med att... TRÄNA! Du hakar väl på vår juniutmaning - att träna något varje dag?!

Jag kommer koncentrera mig på hemmastyrketräning, de dagar jag inte tränar intervaller eller annan löpning. Jag kommer köra ett miniprogram där jag tränar hela kroppen, en kort stund om dagen. Såhär har jag tänkt:

BEN: jägarvila, benböj/utfall med hantlar
ARMAR: armhävningar, hantelövningar
MAGE: olika sorters situps
RYGG: ryggresningar, plankan

Hmmm... har jag fått med allt?!
Har inte riktigt klart för mig hur mycket det blir av varje grej, men jag har tänkt att det ska ta 20-30 min, inte mer. Hellre kort tid, så att jag vet att jag verkligen hinner varje dag!

Det låter väl bra?!
Lätt som en plätt - du hakar väl på?!
KOM IGEN NU DÅ!
/Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar