söndag 30 maj 2010

Är det nån som hakar på??

I onsdes när vi tränade intervall med Malin, så kom hon på en lysande idè.. Först tänkte jag att hon helt enkelt måste vara galen.. men efter en stund kände jag att jag nog ska haka på! Såhär ligger det till.. Träna någonting varje dag i en hel månad! Börjar den 1/6.. Visst låter det crazy! Men vid lite diskuterande känns det inte så jäkla svårt! man måste bara hitta sätten! Varierade aktiviteter.. Här kommer lite exempel: Cykla till jobbet, snabb promenad på lunchen, springa, intervall, styrketräning hemma... Det hela går ut på att röra sig något varje dag.. eller..!? Nån form utav träning, inte bara stenhårt, men ändå.. Fattar ni??! Vet knappt om ja fattar själv.. Men jag måste testa! På Tisdag är det den 1/6.. Är det nån som hakar på??? Anette..ja vet att du vill...hi hi! Kom igen nu då!

1 kommentar:

  1. Klart jag hakar på! Kan man ju inte missa... Jag har en plan! Hihi...
    /Anette

    SvaraRadera