lördag 15 maj 2010

En nystart..



Kan man ha det såhär i slutet av vårsäsången.. Eller är det nu man ska se fram imot ljusa, ljumma kvällar...Då vi kan träna till mycket senare på kvällen!! Nu har min kropp varit sjuk tillräckligt länge.. Så idag bestämde jag mig för att ta ett träningspass trots dunkande huvudvärk och rinnig näsa.. Tänkte att kanske skulle jag träna bort eländet eller var det som så att kroppen skrek efter just träning för att kunna bli bra!? Typ nästan sak samma.. Ja, inte vet jag men jag brukar må mycket bättre när jag tränar o håller igång.. En löprunda fick det bli idag! Uppe i Branthallaskogen, lite ojämn terräng och backar gjorde susen för min annars trötta kropp.. Eftersom vi tränat mycket ben med Malin på intervallträningen i uppförsbackar, kändes det lite spännande att känna på lite snabba intervaller i slutet av rundan! O jag säger bara..Shit.. antingen har Malins träning gjort susen för mina klena ben eller har det hänt något annat! Jag sprang som bara den.. Och det kändes så jäkla lätt de 5 km!! När jag kom fram var jag trött, glad, fri från huvudvärk och imponerad av min löpning.. Jag avslutade träningspasset med 100 situps av olika slag.. 50 ryggresningar.. och den berömda plankan i 2 minuter.. Imorgon väntar antingen ett boxpass eller intervall på strandängen!


Situps i alla de former.. här slipas det fullt på midjan.. men punktförbränna går ju tyvärr inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar