måndag 3 maj 2010

Amen va e detta ???

Vi som var på G.. Men ack va jobbet och förkylningen har slitit på min trötta kropp.. Vad kan ja mer hitta att skylla på? Ja vet faktiskt inte, men på något sätt inbillar jag mig att när kroppen säger stopp.. Så är det verkligen STOPP! Nu är det en ny vecka med nya utmaningar! Igår kändes det som att jobb och skola skulle sätta stopp för min träning även denna veckan, men så blev det inte! Jag pluggade järnet igår.. och blev färdig! Detta innebär att träningen kan få plats i mitt speckade veckoschema!! Gött! Jag älskar att träna! Jag och Anette har anmält oss till IFORM loppet i Agusti i Malmö! Känns som ett bra mål för att hålla igång träningen i sommar!

Nu laddar vi för intervallträning på strandängen ikväll! Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar