torsdag 7 oktober 2010

Nu får det ta o bli lite ordning på torpet....

Japp.. här tränas det för fullt, och nya mål är uppsatta. hösten har börjat ge sig till känna och lite stress över att vädret snart inte är lika uppiggande att ta sig ut i... Jag har en ny mobil (äntligen) så nu ska det plåtas för fullt!! På söndagar är det boxning som gäller för både mig och Anette.. och jag smått bävar för träningsvärken.. Annars har det blivit endel löpning, promenader och intervall för min egen del.. Nytt för oss är att vi ska börja styrketräna..!! hahah.. ja det blir ett spännande kapitel på vår träningsfront!! Nu till mitt personliga mål med träningen... Göteborgsvarvet... Japp.. Att springa länge och långt har alltid varit min stora träningspassion.. Men, det finns alltid ett men.. Nu gäller det att hålla sig frisk, ha effektiva träningspass, vara skadefri osv..! Nya mål ger mig massor med motivation.. Det är inte förren man kommer igång, som man hittar motivationen.. den hoppar ju inte precis på en i soffan med en tallrik glass.. Jag var förresten på en toppenföreläsning i Måndes med mamma och syrran.. Den handlade om kroppen, träning, kost.. Ja HÄLSA.. Jag fick massor med tips, tänkvärdheter och såklart inspiration... Vi ses och hörs Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar